Grecja GRECJA-forum turystyczno-społecznościowe

W S T E P N I A K Grecja – kraj słońca, błękitnego morza, białych domków i wielkiej historii. Jednocześnie kraj wielkich kontrastów, borykający się z niezliczonymi problemami społecznymi. Biedny kraj bogatych ludzi – takie określenie gdzieś usłyszałam. Czy słuszne? Skąd wzięło się powiedzonko „nie udawaj Greka?” :) Zapraszam do udziału w dyskusji na te i inne tematy… razem możemy spróbować tak naprawde zrozumieć i poznać ten kraj, zobaczyć go z perspektywy nie tylko turysty, ale także potencjalnego mieszkańca… w końcu jesteśmy w Unii :)

HOME » DO GRECJI PO RAZ PIERWSZY - DLA TYCH, KTÓRZY DOPIERO PLANUJĄ PODBÓJ HELLADY :) » ERETRIA VILLAGE RESORT HOLELS

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Eretria village resort holels

16.05.2016 08:10:51

Od: 2016-2-25
Witam wszystkich,w tym roku po raz pierwszy jedziemy do Grecji,dokładnie wyspa Evia hotel Eretria Village. Chciałam spytać czy ktoś był w tym hotelu i jakie plaże są w okolicy.pozdrawiam

16.05.2016 10:04:21

Od: 2012-11-20
Witam.Olbrzymi teren na którym stoi hotel,dużo domków typu bungalow.Eretria Village znajduje się w górnej części ośrodka,wyposażenie na wysokim poziomie,obsługa również,wyżywienie super.Do ośrodka należy nieduża plaża(w zupełności wystarcza).Na terenie znajdują się dwa baseny,jeden w górnej części, bardzo duży ze słodką wodą a drugi mniejszy przy morzu ze słoną wodą.Na wyspie jest kilka ładnych plaż wart odwiedzenia.W miasteczku Eretria jest sklep z pamiątkami,prowadzi go Polka ,Małgosia,trzeba ją odwiedzić i porozmawiać.Doradzi gdzie pojechać ,pokaże te miejsca na mapie.Byliśmy w różnych miejscach lecz od trzech lat jeździmy do Holidays in Evia.Żona niedługo się tam chyba przeprowadzi.-). Taki żarcik.W tym roku znowu Evia.Pozdrawiam. aniołekaniołekaniołekaniołekaniołekaniołek

16.05.2016 10:58:30

Od: 2015-4-26
Witam. My byliśmy w tym hotelu w tamtym roku i też nam się podobało .Więc na tegoroczną majówkę z mały przesunięciem czasowym (6.05.-14.05) też zamówiliśmy sobie 8 dniowy pobyt z dojazdem własnym .Po 22 godzinach jazdy ( byliśmy busem w 3 rodziny . 3 kierowców ), zadowoleni z udanej podróży podjeżdżamy pod bramę z uśmiechem na ustach i co czarna du.... , kłódka na bramie , myślimy może zmienili wjazd , objeżdżamy ośrodek z boku i pusto , zero jakiegokolwiek ruchu , zero ludzi , szok .
Dzwonimy do Neckermanna bo z tego biura mieliśmy wykupiony wyjazd , oni tez zdziwieni , nie będę opisywał całego zamieszania i nerwów bo to by trochę zajęło czasu , ale generalnie prze bukowali na pobyt do Kameny Hotel Galini , bo jak się okazało Eretria Village jest zamknięta od jesieni tamtego roku , bank położył rękę na hotelu . Więc nie wiem z jakiego biura macie wykupiony wyjazd , ale raczej w tym hotelu w tym roku nie pomieszkacie.

nikita
16.05.2016 11:59:24

Od: 2015-7-7
Witam,
hotelu nie znam. W tych okolicach plaże są raczej płaskie, szare, piaszczysto-kamieniste.
Odwiedziłam już wiele miejsc w Grecji i na tą wyspę nie wrócę, ale może na pierwszy raz może wystarczy.
Pozdrawiam i życzę udanych wakacji wesoły

16.05.2016 15:51:56

andrzej67 pisze:

Ale mnie wystraszyłeś,dzwoniłam do Neckermanna i powiedzieli że wszysto z nim wporządku. Mam nadzieje ze będzie ok.

16.05.2016 16:10:16

Od: 2015-4-26
To nie był żart. Sprawdź sobie czy Neckermann , ma ten hotel w ofercie w jakimkolwiek inny terminie .Wczoraj o 5.40.wróciliśmy z Grecji samochodem .

16.05.2016 16:35:58

andrzej67 pisze:

Powiedzieli mi że ten jest czynny dopiero od 1,06 w maju nie przyjmują turystów. Całej kwoty nie wpłaciłam jeszcze,więc będę pilnować,co się będzie działo. W każdym razie dzięki

21.05.2016 13:32:08

Do Andrzej67
Nie chcę przywoływać złych wspomnień z wyjazdu ale mam rezerwację w tym hotelu na koniec czerwca.
Czy informację o zajęciu przez bank otrzymaliście od Neckermanna czy na miejscu?
Kiedy rezerwowaliście wyjazd?
Czy dzwoniliście do rezydentki (Sabiny) czy bezpośrednio do N?
Czy w Mitsisie w Kameny byliście jedynymi "zapomnianymi" przez N. klientami?
I na koniec skąd sugestie że, w tym sezonie raczej hotel będzie nieczynny? (miejscowi czy stan techniczny całego obiektu)
Z góry dziękując za odpowiedź
Darek

01.06.2016 10:58:28

Od: 2012-11-20
Witam ponownie.Mam pytanie do darexx i olka,czy macie aktualne informacje o hotelu.Też mam zarezerwowany pobyt od 1 lipca przez Neckermana i z tego co się zdążyłem zorientować chyba będą nici z pobytu w tym hotelu.Wszyscy znajomi animatorzy, którzy corocznie, od kilku lat tam pracowali,są już w innych hotelach.Moje zeszłoroczne przeboje z Neckermanem opisałem na forum.Jeżeli jesteście zainteresowani przeczytajcie moje posty.Pozdrawiam.

01.06.2016 12:31:08

Od: 2011-6-12
Wg N. hotel ma być czynny od 10.06. ale nie ma nigdzie ofert na Holidey a na Village są po kilkanaście tysięcy.
Jeżeli nie będzie czynny otrzymamy propozycję innego hotelu( najbliżej jest Kamena V. ) lub zwrot wpłaty- tyle regulamin i informacja z N.
Jak będą jakieś konkrety to dam znać.

18.06.2016 13:17:09

Z Eretrii nici.
Propozycja zmiany rezerwacji na Aqua Marina w Mati.

19.06.2016 00:22:10

darexx pisze:

Z Eretrii nici.
    Propozycja zmiany rezerwacji na Aqua Marina w Mati.

Nie strasz. Skąd wiesz dzwonili do Ciebie z biura?

19.06.2016 09:10:41

Od: 2011-6-12
Zaproponowali zmianę bo "nie mogą potwierdzić rezerwacji"
Mieliśmy zakwaterowanie w Holiday in Evia od 26.06.
Zmianę zaakceptowaliśmy.

20.06.2016 06:18:56

olka pisze:

andrzej67 pisze:

A chciałoby się powiedzieć " a nie mówiłem "

20.06.2016 07:35:23

[quote=andrzej67]
    olka pisze:

A chciałoby się powiedzieć " a nie mówiłem "[/quote]
Miałeś racje.

20.06.2016 11:07:31

Od: 2016-2-25
Zadzwoniłam do Neckermana wczoraj i uzyskałam informacje że hotel jest zamknięty i czekają może go ktoś kupi. Dzisiaj natomiast odebrała pan który powiedział że nic nie wie ,że hotel jest czynny od LIPCA ,że NIE MAJĄ ŻADNYCH INFORMACJI,....itd.

21.06.2016 12:37:03

Od: 2011-6-12

Tylko że, dopłatę trzeba zrobić wcześniej.
Potem i tak weźmiesz co zaproponują bo w sezonie wybór słaby i zostaje liczyć że będzie ok.

21.06.2016 13:06:48

Od: 2012-11-20
Witam ponownie wszystkich zainteresowanych.Jak pisałem wcześniej w zeszłym roku ,też miałem przeboje z Neckermanem rzekomo na overbooking ze strony hotelu.Pomimo tego w tym roku też mam rezerwację od 1 lipca.W zeszłym tygodniu dzwoniłem do Neckermana i powiedzieli, że wszystko jest w porządku,a w piątek przysłali Vouczery do hotelu.To o niczym nie swiadczy,znając pracowników Neckermana nigdy nic nie wiedzą,a jak się do nich dzwoni to może odebrać przedstawiciel z bylejakiego miasta i ma tylko informacje z komputera a nie sprawdzone w rzeczywistości.Także reasumując dopóki ktoś tam nie będzie na miejscu to można na 99% przyjąć,że wszystko co na m mówią to bajki.Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku,a nie nerwów.

21.06.2016 14:22:52

autohitczesci pisze:

A w którym dokładnie masz być hotelu?

21.06.2016 14:30:04

Od: 2012-11-20
Witam.Ja zawsze do Holidays in Evia i na niego mam vouchery .Pozdrawiam.