Thasos
i Thassos zaliczone:-) byliśmy na początku czerwca przez 3 dni trochę padało (sami Grecy się dziwili) pozostałe 4 bardzo mocno grzało i ja dla nas było oki:-)
hotel Antoniois (Limenaria) - wszystko zgodne z opisami i opiniami znalezionymi w necie (i monotonne śniadanie i miły właściciel, blisko do miasteczka, plaża nieciekawa). Nie mieliśmy pokoju z widokiem na morze (wyjazd zakupiony na kilka dni przed wylotem) tylko na parterze z widokiem na parking (i o nie był najgorszy widok zaskoczony , tak więc wieczorne posiedzenia nie za ciekawe.
w deszczowe dni kręciliśmy się po okolicy i byliśmy na fakultatynej wycieczce dookoła wyspy, potem wynajęliśmy samochód (Fiat Panda, na dwa dni za 50 euro+paliwo ok.1,7/l, polecana wypożyczalnia Speedy - taniej niż rekomendowanej wypożyczalnie przez Rezydentkę, ale trzeba samemu odebrać i oddać samochód a z tamtej podstawiają Ci gotowy i odbierają).
Samochodem zwiedziliśmy Theologos, Panagię, Giolę (łatwo trafić z opisu z tego forum również Rezydent dobrze tłumacz, a naprawdę warto tam być)
z plaż - byliśmy na kilku polecanych, na nas największe wrażenie zrobiły Paradiso piaszczysta, płytka, rajska ;-P oraz Tripity (tu chodziliśmy piechotką ok. 30 min) - super miejsce do nurkowania
w sklepach w których byliśmy nie można było płacić kartą
jeśli chodzi o jedzenie - byliśmy dwa razy w tawernie (pomimo, że hotelowe jedzenie nie było wyjątkowej smakowitośći, były to spore porcje i się najadaliśmy, w. jakaś przekąska do wina później): w Aliki tawerna Baeutiful Allice - smaczne owoce morza i U George - smaczne ale bez rewelacji,ta w Aliki dużo lepsza
Generalnie wyjazd bardzo udany, wszystkim polecam
Jeśli kiedyś tak wrócimy to napewno na więcej dni wypożyczymy samochód, aby pozwiedzać nieodkryte plaże i ponownie wskoczyć do Gioli