KISSAMOS
    grabowska5 pisze:

Nie wiem nic nt. Small Planet, bo sami organizujemy nasze wyjazdy z Ryanem. Powinno być cieplutko. Gorąco robi się w lipcu,a północ wyspy i tak jest chłodniejsza niż inne rejony. Nie piszesz, na ile osób ma wystarczyć te 300 euro. My w ubiegłym roku na indywidualnym wyjeździe sami robiliśmy śniadania i kolacje a obiady jedliśmy w tawernach. Dla 2 dorosłych i 2 dzieci rachunki oscylowały wokół 50 euro (po II daniu + picie, zwykle bez alkoholu) nie byliśmy rozrzutni, ale i zbytnio nie oszczędzaliśmy. Wycieczki na Balos wypływają z portu Kissamos, jest już poza miasteczkiem, na zachód. Na stronie cretandailycruises.com są kompletnie informacje i ceny, nawet po polsku. Nam rejs naprawdę podobał się. Kasjerka w porcie poleciła wypłynąć o 12.30 bardziej kameralnym stateczkiem. Kiedy dotarliśmy na Balos wcześniejszy duży statek właśnie zabierał cały rój turystów a dla nas zostawił "niemal" pustą lagunę aniołek
    Jeżeli zdecydujecie się wynająć samochód warto przejechać się do Chanii. Starówka i port są urocze. W okolicach Maleme można zobaczyć minojski grobowiec (wolny wstęp, ale to same mury + tablica informacyjna) a w Platanias zorganizowane przez mieszkańców muzeum o poniemieckich tunelach z II wojny światowej.

jadę z żoną[2os] te 300 euro co pisałem to ma być tylko na pozostałe wyżywienie,tak jak pisałem mamy pokój z aneksem i myślę coś samemu przygotować
a jakie sklepy,market są w pobliżu?