Peloponez-sprawdzony camping-pomocy
Kamping jest na klifie,wystarczy z niego zejść i jesteśmy na plaży( uprzedzam,że jest to dość strome zejście a schodków brak)Jest to mała plaża,której zaletą jest malowniczy widok na miasteczko.Z drugiej strony miasteczka znajduje się naprawdę długa plaża,piękna,aby się tam dostać trzeba przejść przez miasteczko pod górkę i w dół.Koroni nie est dla osób,które mają problemy z nogami,trzeba się ciągle wspinać pod górkę i w dół.Ale warto!!
Inne plaże,które nas zachwyciły to leżąca nieopodal Agia Triada.Należy jechać drogą w kierunku Vounarii i po tej samej stronie co kamping Koroni zjeżdżamy za drogowskazem w kierunku małego kościółka aż do małego parkingu,z którego trzeba zejść jeszcze w dół.Tam można znaleźć spokój,nigdy tam nie ma tłumów,woda jest krystalicznie czysta,jest nawet mały prysznic ze źródełka z góry.
A kompletny koniec świata to plaża Kalamaki około 15 km od Koroni za miejscowością Faneromeni.
Jedziemy z Koroni w kierunku kampingu Mani Beach.W miejscowości Vasilitsi skręcamy w lewo,później mijamy Faneromeni i zjeżdżamy w dół prosto na plażę. Nie ma tam niczego,żadnych restauracji,zero cywilizacji,tylko ty,piekne morze i góry.
Nieopodal wiosko Haravgi,około 30 km od Koroni znajdują się cudownie wodospady i jeziorka Polilimnio.Jet to przepiekne miejsce,coś trochę jak Jeziora Plitwickie tylko mniejsze.
Warto zwiedzić zamek w Methoni (27km) ,czy twierdzę w Pylos (37 km).Na północ od Pylos znajduje cię słynna Voidokilia Bay,urocza aczkolwiek oblężona przez tłumy laguna nieopodal miejscowości Gialova,gdzie jest ten wspomniany przez ciebie camping.
Jadąc w te rejony warto mieć GPS ale podstawą jest zakupiona na miejscu szczegółowa mapa ponieważ niestety niektóre drogowskazy są tylko po grecku,bez tłumaczenia.
W razie pytań polecam się.