Pomoc w zabraniu rzeczy.
    gooralos pisze:

    Wentylator to nie ja.
    Padła pompa wysokiego ciśnienia, puściła opiłki w caly układ. Do wymiany:
    - pompa wysokiego ciśnienia
    - pompa w zbiorniku
    - pompa pomocnicza
    - ewentualnie wtryski
    - czyszczenie zbiornika i przewodów

    W Grecji niestety nie ma za dużo 2.0TDI vw/audi stąd brak nowych czy używanych części.



https://www.youtube.com/watch?v=zuscGcPaP_c&t=104s

Z jednej strony to kultowe silniki.
Przy ekonomicznych prędkościach ekonomiczne, a z drugiej potrafią rozwijać spore prędkości

spójrz na film ile rzeczy powinno się zrobić aby móc dalej jeździć

Ja mam hondę i kiedyś panowała opinia, że tylko żarówka może się popsuć
- klimę nabijam co rok i co rok te 10% trzeba dołożyć (w poprzednim modelu po 8 latach gaz w klimie był w normie)
- bardzo szybko padł przekaźnik od klimy (w poprzednim modelu po 150 tys w tym po 30tys km)
- ponoć często się psuje elektorozawór od 3-go biegu i są na zewnątrz skrzyni, ze w drodze można wymienić (praktycznie odpiąć el, odkręcić i przykręcić)
...
więc wożę te elementy na zapas
No i zapasowy czujnik TPMS bo po paru latach padają. Nie pamiętam abym w poprzednich autach cokolwiek woził ....
Jedyny (ale ważny) pozytyw, że żadnych płynów w poprzednim modelu i obecnym nie ubywa.
Tak samo olej na tym samym poziomie między wymianami co 10 tys (sprawdzam bo usłyszałem "życie ucieka ja olej z VTEK-a")
No i kolejne powiedzenia "Honda z rudą tańczy" więc zabezpieczam co rok w KROWN-ie


  PRZEJDŹ NA FORUM