Pomoc w zabraniu rzeczy. |
gooralos pisze: Wentylator to nie ja. Padła pompa wysokiego ciśnienia, puściła opiłki w caly układ. Do wymiany: - pompa wysokiego ciśnienia - pompa w zbiorniku - pompa pomocnicza - ewentualnie wtryski - czyszczenie zbiornika i przewodów W Grecji niestety nie ma za dużo 2.0TDI vw/audi stąd brak nowych czy używanych części. https://www.youtube.com/watch?v=zuscGcPaP_c&t=104s Z jednej strony to kultowe silniki. Przy ekonomicznych prędkościach ekonomiczne, a z drugiej potrafią rozwijać spore prędkości spójrz na film ile rzeczy powinno się zrobić aby móc dalej jeździć Ja mam hondę i kiedyś panowała opinia, że tylko żarówka może się popsuć - klimę nabijam co rok i co rok te 10% trzeba dołożyć (w poprzednim modelu po 8 latach gaz w klimie był w normie) - bardzo szybko padł przekaźnik od klimy (w poprzednim modelu po 150 tys w tym po 30tys km) - ponoć często się psuje elektorozawór od 3-go biegu i są na zewnątrz skrzyni, ze w drodze można wymienić (praktycznie odpiąć el, odkręcić i przykręcić) ... więc wożę te elementy na zapas No i zapasowy czujnik TPMS bo po paru latach padają. Nie pamiętam abym w poprzednich autach cokolwiek woził .... Jedyny (ale ważny) pozytyw, że żadnych płynów w poprzednim modelu i obecnym nie ubywa. Tak samo olej na tym samym poziomie między wymianami co 10 tys (sprawdzam bo usłyszałem "życie ucieka ja olej z VTEK-a") No i kolejne powiedzenia "Honda z rudą tańczy" więc zabezpieczam co rok w KROWN-ie |