Po co i dlaczego jeździmy do Grecji?


".... kampania wykorzystuje świeże podejście ..." .

Cytat :...Chodzi przy tym o ... nieskażoną przyrodę, prostotę i autentyczność stylu życia w tym kraju ... '
....

Hades, coś mi się wydaje, że ten styl kampanii w ogóle nie sprzeda się w Polsce ???. ///....

" Prostota i autentyczność stylu życia w tym kraju ".... Coś mi się wydaje, że w przypadku wielu Polaków, jako targetu, ten powyższy slogan, to jest totalne Pudło marketingowe ??

Wielu Polaków na wakacjach oczekuje całkiem czegoś odwrotnego.... Nie chce prostoty i autentyczności...Ale chce być dwutygodniowymi Debeściakami ... Mało autentycznymi, żeby nie powiedzieć fałszywymi .I bez prostoty, a wręcz przeciwnie, z wypasem ))

Według mnie styl kampanii raczej ukierunkowany na inne kraje. Do wielu Polaków nie przemówi

Chociaż wzrost cen usług może skłonić wielu Polaków do bardziej ekologicznego, prostego i autentycznego funkcjonowania na wakacjach....Chociaż tu nie będzie chodziło o styl, tylko o kasę ??//

Co Ty na to ??

/////


  PRZEJDŹ NA FORUM