Grecja GRECJA-forum turystyczno-społecznościowe


W S T E P N I A K Grecja – kraj słońca, błękitnego morza, białych domków i wielkiej historii. Jednocześnie kraj wielkich kontrastów, borykający się z niezliczonymi problemami społecznymi. Biedny kraj bogatych ludzi – takie określenie gdzieś usłyszałam. Czy słuszne? Skąd wzięło się powiedzonko „nie udawaj Greka?” :) Zapraszam do udziału w dyskusji na te i inne tematy… razem możemy spróbować tak naprawde zrozumieć i poznać ten kraj, zobaczyć go z perspektywy nie tylko turysty, ale także potencjalnego mieszkańca… w końcu jesteśmy w Unii :)







NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PIASKOWNICA POLSKO-GRECKA, GRECKO-POLSKA...INNE KOMBINACJE RÓWNIEŻ MILE WIDZIANE;) » MOŻE BYĆ???

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Może być???

  
anitasz30
12.03.2012 17:37:56
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Krakow/Kreta/UK

Posty: 1945 #890909
Od: 2009-2-17
zgodnie z sugestią utworzyłam kącik zwany piaskownicą...oczko) zdaję sobie jednak sprawę, że moje poczucie humoru może nie wszystkim przypaść do gustu więc jestem otwarta na inne pomysły co do nazwyoczko))
_________________
Kreta-marzenia w kolorze Blue

  
Electra17.11.2019 13:42:44
poziom 5

oczka
  
Zoi
12.03.2012 19:07:22
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Messolongi Grecja

Posty: 763 #891016
Od: 2009-12-19
Jak dla mnie dobra nazwa rowniez dopisuje mi humor wesoły
No ok pomijajac czasem ze gderam ale to hormony niestety nie ja aniołek
_________________
Slodki wina smak,serce spiewa,dusza gra,dzis opowiem wam,jak bylo tam.
Czysty slonca blask,czar zabytkow,urok gwiazd,w Grecji zakochana jestem,mowie wam!



  
jannik
12.03.2012 22:00:12
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków - Majcherland

Posty: 181 #891244
Od: 2010-1-19
Łopatkę już mam, tylko, kurcze, gdzieś to wiaderko wcięło...
no i grabki by się przydały..

a o czym tu będziemy pisać?
  
Zoi
13.03.2012 11:36:36
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Messolongi Grecja

Posty: 763 #891561
Od: 2009-12-19
jasne ze tak bo przeciez ojciec tez ma dzieci nie tylko matka wesoły
_________________
Slodki wina smak,serce spiewa,dusza gra,dzis opowiem wam,jak bylo tam.
Czysty slonca blask,czar zabytkow,urok gwiazd,w Grecji zakochana jestem,mowie wam!



  
jannik
13.03.2012 15:52:33
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków - Majcherland

Posty: 181 #891708
Od: 2010-1-19


Ilość edycji wpisu: 2
Kurna, seksistki.. wesoły

dzieci to potrzebne są, gdy trza po pifko do delikatesuf lub do kiosku po fajki...
a tak to tylko smrodzą, gnoją i wyżerają z lodówki..
eee... też mi interes.. smutny

pzodro
  
Zoi
13.03.2012 17:15:48
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Messolongi Grecja

Posty: 763 #891772
Od: 2009-12-19
Jakby kazdy tak myslal jak ty nie bylo by ciebie dzis tu na forum, a dorosli nie brudza i nie smrodza jak i rowniez nie jedza? bo tak z tego zrozumialam...Dzieci nie przelicza sie jako interes i by chodzily po piwo do sklepu tylko za istote zyjaca ktora sie kocha a jak sie nie jest gotowym na okazanie milosci lepiej ich nie robic taka moja opinia wesoły
I zaraz ktos bedzie pewnie chcial mnie zjechac ze kogos teraz moze pojechalam a nie mam zamiaru pojechac ale jakas dziwna poprostu wypowiedz, ja mam synka ktorego kocham nad zycie, balagani,psoci,zachowuje sie glosno, nocy nie przesypiam ale wciaz go kocham jak jedyny skarb na swiecie dlatego zdecydowalam sie miec tez i kolejne aniołek
_________________
Slodki wina smak,serce spiewa,dusza gra,dzis opowiem wam,jak bylo tam.
Czysty slonca blask,czar zabytkow,urok gwiazd,w Grecji zakochana jestem,mowie wam!



  
polinl
14.03.2012 10:41:59
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #892484
Od: 2011-9-19
Nieźle pojechałaś Zoilol Myślę, że Twój przedmówca żartował, ale co tam....porządek musi być. Masz rację - trzeba dmuchać na zimne i upewnić się, że ród męski zna swoje miejsce w szeregu...bez urazy panowieaniołek.Sama mam 3-letnią córkę i wiem jak to w praktyce wygląda. Bardzo chciałabym postarać się o rodzeństwo dla mojej małej, ale kto później powiąże koniec z końcem? Niestety rzeczywistość brutalnie sprowadziła mnie na ziemię. Polityka prorodzinna w Grecji jest taka sama jak w Polsce, czyli żadna. Często dane jest mi odczuć, że posiadanie dziecka tylko "przeszkadza". Pracodawcy nie rozumieją, że oprócz pracy jest jeszcze dziecko, którym trzeba się kiedyś zająć. Szkoda mówić...Najlepiej żeby siedziało w kącie, o jedzenie nie wołało, samo się sobą zajęło i broń Boże nie chorowało. A najlepiej, żeby się je dało zakneblować, wsadzić do kieszeni i zabrać ze sobą do roboty. Chora polityka...
  
Zoi
14.03.2012 13:07:11
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Messolongi Grecja

Posty: 763 #892567
Od: 2009-12-19
Tak jest bodajze wszedzie ze pracodawca nie zrozumie ze ktos tez i ma dzieci, ja jak narazie wogole nie pracuje tylko maz, ja zajmuje sie domem i rodzina taka jak narazie moja praca wesoły
Ja zdecydowalam sie z mezem na posiadanie kolejnego dziecka tymczasem chce miec dziewczynke ale jesli bedzie kolejny chlopczyk tak samo bede go kochac wesoły
Co do meskich szeregow jęzor Mezczyzni czesto najmniej sie przy dzieciach napracuja a najwiecej o tym krzycza tak przynajmniej z obserwacji chodzby tez i z obserwacji mojego meza i znajomych niemowie o kazdym ale to co zaobserwowalam dotychczas oczko
Niechcialam rowniez by to wygladalo jako pojechanie kogos ale jedynie czasem irytuja mnie jak ktos zle okresla dzieci moze jestem przeczulona a moze znow ciaza za mnie przemawia? mam nadzieje ze nikt nie ma mi niczego za zle bo nie do tego chcialam dazyc wesoły
_________________
Slodki wina smak,serce spiewa,dusza gra,dzis opowiem wam,jak bylo tam.
Czysty slonca blask,czar zabytkow,urok gwiazd,w Grecji zakochana jestem,mowie wam!



  
anitasz30
14.03.2012 18:07:37
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Krakow/Kreta/UK

Posty: 1945 #892832
Od: 2009-2-17


Ilość edycji wpisu: 1
bo zaraz zabiorę Wam te grabki, łopatki i wiaderka...oczko)) Swoją drogą też myślę, że jannik z lekka żartował sobieoczko) zoi, podziwiam, że decydujecie się na drugie dzieciątko w dobie "greckiego" kryzysuoczko ale nie zamierzam - broń Panie Boże - krytykowaćoczko Bo w końcu jeśli nie chcecie zbyt dużej różnicy wieku to jednak trzeba terazoczko Pewnie ciężko będzie Wam z jedną pensją, ale pewnie dziadkowie trochę pomogą...Co do tatusiów...taurus, jak najbardziej tatusiowie powinni się również wypowiadać...to czy i jak zajmują się na dłuższą metę pociechami to już inna para kaloszyoczko)) W Grecji strasznie pocieszne są takie obrazki - niejednokrotnie widziałam - jak dwóch tatusiów pcha wózki przed sobą z tak dumnymi minami, że nic tylko wychwalać w niebogłosyoczko) jedno co mi się w Grecji nie podoba - jeśli chodzi o tatusiów i dzieci - to to, że wożą takie maluchy (3-4 letnie) "na stojaka" na skuterach :/ z jednej strony wygląda to słodko...ale z drugiej włosy dęba człowiekowi stają oczko No...to pierwsze koty za płoty...zakładajcie sobie temaciki jakie Wam się żywnie podobają...i dyskutujcie o kupkach, pieluszkach, mleczkach itp do upadłegooczko) Bylebyście tylko nie naparzali się grabkami...i nie sypali piaskiem po oczachoczko)chociaż...jeśli byłby to ów złoty piasek ze Skiathos...oczko) to może przymknęłabym okooczko)))
_________________
Kreta-marzenia w kolorze Blue

  
Zoi
14.03.2012 18:40:10
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Messolongi Grecja

Posty: 763 #892864
Od: 2009-12-19
Ja tam nie zamierzam nikogo obsypywac piaskiem i naparzac grabkami mam poprostu czasem napiecia ciazowe lol
Co do planowania dzieci w Grecji to powiem tak,jest ciezko na jednej wyplacie tescie jako tako pomagaja bo tesciu wydaje cala prawie ze kase na polowania ale wiemy ze na przekor tego co mowia i pisza media damy rade,mamy przeciez rece,nogi i glowe a to wystarcza by dac wspolnie rade,wystarczy tez wiecej zrobic oszczednosci i bedzie wporzadku wesoły
Znam ludzi co i maja po 4 dzieci w wynajmowanym mieszkaniu na jednej pensji i jakos daja rade a my nie damy rady? wesoły
Zawsze cos mozna wymyslec, rozmyslamy tez nad tym by zajac sie hodowla koz by zawsze jakis cent wskoczyl do kieszeni, wojaszek namawia na pszczoly i by sprzedawac miod ale pierw trzeba jeszcze wiedziec jak ten miod zrobic a pozatym pszczoly i dzieci jakos nie chodza w parze oczko
_________________
Slodki wina smak,serce spiewa,dusza gra,dzis opowiem wam,jak bylo tam.
Czysty slonca blask,czar zabytkow,urok gwiazd,w Grecji zakochana jestem,mowie wam!



  
polinl
14.03.2012 19:41:48
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #892912
Od: 2011-9-19
Życzę zdrowia Zoi, aby druga ciąża Ci służyła. No i szczęśliwego rozwiązania...a jeśli można, kiedy spodziewasz się dzidziusia? Zazdroszczę Ci. Ja w ciąży czułam się rewelacyjnie. Pod koniec jedynie dziecko naciskało mi na żebra i brakowało mi tchu. Noce również nie były fantastyczne...ale cóż, do dzisiaj nie sąoczkoStaram się pamiętać tylko te pozytywniejsze aspektyaniołek
  
Electra17.11.2019 13:42:44
poziom 5

oczka
  
Zoi
14.03.2012 19:53:40
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Messolongi Grecja

Posty: 763 #892943
Od: 2009-12-19
lekarz niby mi mowil ze termin mam na okolo 20-24 grudzien ale jak to bedzie sie okaze bo z poprzednim dawal mi termin na koniec czerwca a maly urodzil sie 12 czerwca co prawda cesarka bo malutki sie zaplatal w pepowine za nozke i pierw dostalam bole porodowe na wieczor w kafeteri po czym w szpitalu zaczely mi sie przedluzac do czasu co 30 minut az wkoncu znikly co i dla lekarza bylo zaskoczeniem jak i puls malego skakal z 60 na 160 i lekarz mowil mi ze cos dzieje sie zlego podnoszac tym samym mi puls no i rano znalazlam sie na sali operacyjnej maly urodzil sie zdrowy i wyglodnialy wesoły
Ja w ciazy czulam sie calkiem dobrze pomijajac jedynie bole kregoslupa i bioder ktore mi towarzyszyly wowczas,mdlosci czy wymiotow nie mialam czy zgagi i innych problemow jedynie bylam szalona na chipsy octowe lol przez to przytylam w ciazy z 70 kg na 110 kg ale po porodzie w przeciagu 3 miesiecy spadlam do 80 kg dalej juz ciezej zrzucic wesoły
_________________
Slodki wina smak,serce spiewa,dusza gra,dzis opowiem wam,jak bylo tam.
Czysty slonca blask,czar zabytkow,urok gwiazd,w Grecji zakochana jestem,mowie wam!



  
polinl
15.03.2012 16:02:18
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #893616
Od: 2011-9-19
Nieźle...u mnie też było sporo do przodu, bo 30 kg. Do dawnej sylwetki nie wróciłam i chyba już nie dam rady. Mniejsza z tym...niech nam żyją nasze pociechy, w szczęściu i zdrowiu!!!
  
Zoi
15.03.2012 16:53:07
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Messolongi Grecja

Posty: 763 #893653
Od: 2009-12-19
To jest najwazniejsze by pociechy dobrze sie chowaly i byly zawsze zdrowe wesoły
Ja ostatnio jedynie co odczuwam to straszny bol w podbrzuszu ciagnacy sie od lewej strony, zapach oliwy mnie powala z nog doslownie nie moge zniesc tego zapachu,zywnosc kwasna i z zawartoscia octu mile widziana z koleji ale dzis z koleji odrzucilo mnie od obiadu calkowicie, i tak sobie mysle ze chyba znow na kolejnego syna sie zanosi oczko
Ale juz mi kiedys lekarz mowil podczas testow hormonalnych ze jestem doskonala na poczecie potomstwa meskiego i ze dziewczynka dla mnie ciezka do poczecia bedzie wesoły
_________________
Slodki wina smak,serce spiewa,dusza gra,dzis opowiem wam,jak bylo tam.
Czysty slonca blask,czar zabytkow,urok gwiazd,w Grecji zakochana jestem,mowie wam!




Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PIASKOWNICA POLSKO-GRECKA, GRECKO-POLSKA...INNE KOMBINACJE RÓWNIEŻ MILE WIDZIANE;) » MOŻE BYĆ???

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | darmowe forum | sklepy | opinie, testy, oceny

Katalog stron WWW

katalog stron

Katalog Stron SEO

Katalog stron - Best in Poland

katalog stron turystycznych

Katalog 3CO/a>

wortal migranci

katalog dobre fora